Avatar billede hhpa Nybegynder
20. juni 2007 - 06:19 Der er 3 kommentarer

Gældsernæring ?

Min mand er på kontanthjælp, pga han blev kørt ned for ca. 6  år tilbage og ikke kunne passe sit arbejde, samtidig med gik han konkurs med sit hus, og fik en dipression. Så på nuværend tidspunkt får han kun inden skat ca. 6800 kr hvor af de trækker 500 kr pga vi blev gift sidste år. Jeg selv er invalidepensionist/førtids. mig har de taget medicinkortet fra samt nogle børnepenge , samt taget ca 1000 kr af min pension om måneden pga vi bare flyttede sammen for ca 4 år siden.
Nu mit spørgsmål kan jeg komme til at hæfte for net af hans gamæe gæld ? eller skal jeg lave særeeje for at krditorene ikke kommer og tager de ting jeg har fået samlet sammen gennenm årene? kan han mon få gældsærnering , nu er der snak om at han skal måske skal søge sin pension? Jeg vendter spænt på svar Jeg købte hus i mit navn sidst år for en sære eje arv efter min far og skødet står i mit navn hans kreditore kan da ikke gøre pant i det vel ?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. juni 2007 - 08:00 #1
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. juni 2007 - 08:39 #2
Dette er et IT-forum. Tror du får mere hjälp hvis du finder et forum der henvender sig til folk der har forstand på retshjälp ;o)
Avatar billede vejmand Juniormester
18. august 2007 - 08:28 #3
Kan spørgsmålet lukkes?