Avatar billede tweak Nybegynder
19. juni 2007 - 12:15 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Ny hjemmeside projekt

Mere eller mindre for sjovt, men måske.

Jeg sidder og bakser med http://www.jlsolution.dk/ og ville lige
høre hvad i siger til det inden jeg kommer alt for langt med det.
Indholdet kan i jo næsten se ud fra menuen.
Avatar billede majbom Novice
19. juni 2007 - 12:22 #1
ser okay ud, bortset fra stavefejlene!

"høre jeg kerne fra dig" <- ??

deisgnet er pænt over forholdsvist rimeligt overskueligt...
Avatar billede phliplip Nybegynder
19. juni 2007 - 12:22 #2
Syntes du skal køre menuens farver lidt mere over i de farver der er brugt i logo og effekten ude til højre
Avatar billede tweak Nybegynder
19. juni 2007 - 15:45 #3
splazz, tak! Jeg høre da gerne hvis der er flere som "falder" over noget!

phliplip, Måske, jeg kan ikke helt finde ud af om det bliver for tamt!?
Avatar billede jimmydk Nybegynder
09. juli 2007 - 19:05 #4
Menuen: den blå farver passer ikke ind i de andre afdæmpet farver, evt brug den samme farve som du har til links.

For at få lidt flere skarpe snit ville jeg flytte indholdet, ind så det passer med menu punkt 2.
Den lodrette streg ville jeg også flytte hen så den passer overens med den streg under menuen.

Ellers pænt og stilrent, til at finde rundt på, rolige farver
Avatar billede majbom Novice
16. maj 2008 - 08:29 #5
nu er det jo længe siden jeg så siden sidst (19/6-07), så jeg kan ikke huske hvordan den så ud, men jeg synes at den er blevet rigtig god