Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2007 - 00:59 Der er 6 kommentarer

Hjælp og Support virker ikke

Hver gang jeg trykker på Hjælp og Support i start menuen sker der ingenting. Jeg har også prøvet at gå ind i Kontrolpanelet og så trykke på Hjælp og Support. Men der sker ingen ting.

Er dette noget der kan fixes?
Avatar billede resten Nybegynder
09. juni 2007 - 05:44 #1
Hvis det er xp så gå til C:\Windows\inf\pchealth.inf.  Højreklik og vælg install.

Og husk at have din cdrom klar :)
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2007 - 17:09 #2
Der findes ikke en Pchealth.inf men en Pchealth.pnf.

Og hvad er det for en cdrom og hvad skal den bruges til?
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2007 - 17:25 #3
Jeg tror muligvis jeg har fundet pchealth.inf.
Er sådan en med informationsoplysninger?
Avatar billede resten Nybegynder
09. juni 2007 - 18:55 #4
Ja højreklik på den og vælg install og du skal bruge din xp cdrom.
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2007 - 21:24 #5
Er det cdromen med styreprogrammet? Hvis det er så har jeg ikke fået den med da jeg købte computeren.
Avatar billede resten Nybegynder
11. juni 2007 - 13:14 #6
Ja det er den du skal bruge men hvis du ikke har fået den med da du købte din pc så må du tage kontakt til den forretning som solgte dig din pc med xp.