Avatar billede sjh Nybegynder
08. juni 2007 - 15:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bekræft venligst E-mail adressen

Jeg har nu 2 gange forsøgt at ændre min e-mail adresse her på eksperten, men uden hel..

Jeg får godt nok en e-mail med et link, og trykker på linket men der sker ikke andet end at jeg kommer ind på http://exp.dk/userupdate.phtml?k=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (x = den kode jeg skal sende)

og trykker på Opdater, men det sker der ikke noget ved, og koden står godt nok i feltet..

hjælp.... :D
Avatar billede hcma Novice
08. juni 2007 - 15:28 #1
Klik på dit brugernavn -> Indstillinger og der skal du ændre adressen
Avatar billede sjh Nybegynder
08. juni 2007 - 15:30 #2
Ja det har jeg gjordt 2 gange.. skal jeg gøre det igen ??
Avatar billede hcma Novice
08. juni 2007 - 15:48 #3
nej det behøver du ikke - hav lidt tålmodighed, så skal det nok ændres
Avatar billede sjh Nybegynder
08. juni 2007 - 15:51 #4
Ok :D
Avatar billede snowball Novice
08. juni 2007 - 17:24 #5
Alternativt kan du sende mig en mail (se mit mini site) med den email du gerne vil have det ændret til - så skal jeg ændre den i systemet.

Funktionen virker ellers normalt uden problemer.

Snowball / Admin
Avatar billede sjh Nybegynder
08. juni 2007 - 18:13 #6
Ok er sendt..
Avatar billede sjh Nybegynder
08. juni 2007 - 18:38 #7
Det ser fint ud, snowball

Mange tak for hjælpen ;)