Avatar billede madeindk Nybegynder
07. juni 2007 - 01:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Brugervenlighed på AlcoPeople.dk

Hej eksperter, jeg vil høre om der er nogen der gider teste mit site i gennem - ikke funktionerne, ved godt nogen af funktionerne ikke virker optimalt - det arbejder jeg dog stadig på. Men jeg kunne godt tænke mig at vide følgende:

1) Er min side brugervenlig?
2) Er funktionerne nemme at finde og komme til?
3) Hvad kan jeg gøre bedre for at mine brugere udnytter funktionerne bedre?
4) Skjuler jeg mine funktioner, så brugerne ikke finder dem eller synes mine brugere at funktionerne er ligemeget?
5) Er der evt. nogen der har ideer til nye funktioner, funktioner som mangler - eller funktioner der kan gøres bedre?

Adressen er: http://v31.alcopeople.dk og i kan logge ind som: test / test1234

Min side henvender sig hovedsageligt til folk mellem 14 og 18 år. Vi suser rundt til en masse fester og tager billeder af stive mennesker, det synes vi er sjovt og det synes folk vi tager billeder også er vældig skægt. Men der skal mere gang i sitet synes jeg.
Avatar billede begus Nybegynder
11. juni 2007 - 20:37 #1
Hej madindk

Vedr. billederne fra de private fester bør du måske spørge om tilladelse fra de fotograferede for at smide dem på nettet?
begus
Avatar billede madeindk Nybegynder
12. juni 2007 - 23:59 #2
Lukker - ingen svar, og begus folk er spurgt om lov. Vi respekterer folk.