Avatar billede muzzy Nybegynder
04. juni 2007 - 21:54 Der er 17 kommentarer

Peugeot 106 Startspærre

jeg har købt mig en Peugeot 106 .. men det uheldige er at koden jeg har er forkert .. er der nogle der ved om man kan nustille og nogen andre ting for og komme til og kunne starte bilen . ????

hilsen Peter
Avatar billede screem_brille Novice
04. juni 2007 - 21:57 #1
det må sælger af bilen da vide ? ellers kan Peugeot.
Avatar billede muzzy Nybegynder
04. juni 2007 - 21:58 #2
ja men den kode vi har fået af ham er forkert og det er den enste han har ... Peugeot siger at man skal købe helt ny køre computer , der koster 6000 så ville lige undersøge det hele lidt inden .. .
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. juni 2007 - 22:00 #3
Privat køb?

Suspekt at han kan sælge en bil han ikke kan koden til...
Avatar billede muzzy Nybegynder
04. juni 2007 - 22:01 #4
ja men der ern længere historie bag ... og der er intet suspeckt ved den ... alt er fuldt lovligt ..
Avatar billede screem_brille Novice
04. juni 2007 - 22:08 #5
js, 100% enig.
Avatar billede muzzy Nybegynder
04. juni 2007 - 22:15 #6
jeg har købt bilen af en meget go ven som har haft den stående efter en ulykkke .. og han kunne kun huske en kode men den er så forkert ..
Avatar billede thegenuine Praktikant
05. juni 2007 - 09:18 #7
Jeg mener, Peugeot ligger inde med koderne til bilen, men du skal have den gennem en autoriseret forhandler. Desuden, så må han have koden liggende et sted i sine papirer, fordi den følger med bilen - den kan umuligt være overladt til ejerens hukommelse efter erhvervelse af bilen.
Avatar billede AnyFellow Mester
05. juni 2007 - 09:45 #8
Koden kan skiftes, så det er faktisk overladt til ejerens hukommelse.

Standardkoden er 1111, den kan du evt. forsøge, hvis du ikke allerede har forsøgt den.
Avatar billede muzzy Nybegynder
07. juni 2007 - 00:17 #9
jep men standard koden er blevet ændret ... hmm men tænkte noget i stil med .. det er jo en computer .. som om man ikke kan resete computeren  ligesom man kan med en alm. stationer computer .. bare ved og flytte en dim switch ... eller pille bateriet ud af bunkortet så sætterdu computeren op til fabriksinstillingerne .. om man ikke kan gøre det samme med køre computeren i en Peugeot 106
Avatar billede geforce3 Praktikant
07. juni 2007 - 07:29 #10
muzzy> Ville det ikke næsten være underligt hvis man kunne?:P Jeg tænker bare på, så kunne tyvene jo gøre det samme. Så tror de har udelukket den mulighed...
Avatar billede muzzy Nybegynder
07. juni 2007 - 23:00 #11
tjaa det kan man sige ..men hvis man ser sådan en køre computer så er det en hermerisk lukket boks ... der sidder skrudet godt fast i motorrummet på bilen .. jeg tror man kan hvis man har den tilstrækelige viden til hvordan en kørecomputer fra Peugeot virker så kan man programere i den...
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juni 2007 - 09:00 #12
Nu har du haft 3 dage til at kontakte Peugeot :D
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 13:13 #13
og nu 19 dage ?
Avatar billede muzzy Nybegynder
07. august 2007 - 23:00 #14
der er intet og gøre andet end og købe ny køre computer ..
Avatar billede muzzy Nybegynder
07. august 2007 - 23:07 #15
hvorfor kan jeg ikke dele de point ud . AARRR
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. august 2007 - 09:43 #16
du har ikke fået svar kun kommentarer :)
Avatar billede muzzy Nybegynder
29. august 2007 - 20:43 #17
nogle der vil have nogle point