Avatar billede maude Nybegynder
04. juni 2007 - 15:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sideskift i GridView

Hvordan håndterer jeg et sideskift i et GridView, hvor jeg selv har lavet hele programmeringen.(AutoGenerateCulomns = false ingen datasource osv.)

AllowPaging = true og det er først når jeg forsøger at bladre problemet opstår. Jeg får følgende fejl: The GridView 'GridView1' fired event PageIndexChanging which wasn't handled.

Hvad mangler jeg? Jeg kan fint fange eventen.

Jeg arbejder i Visual Studio, C# og Asp.Net
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
05. juni 2007 - 08:53 #1
du skal håndterer OnPageIndexChanging eventet.
Avatar billede maude Nybegynder
05. juni 2007 - 13:02 #2
Ja, men hvad er det lige jeg skal håndtere.

På eventen PageIndexChanging kalder jeg bladre_click.

protected void bladre_click(object sender, GridViewPageEventArgs e)
    {
        //er det her jeg skal gøre noget og hvad?
    }

Jeg er helt på herrens mark. Hints om hvilke properties osv. der skal berøres modtages med kyshånd.
Avatar billede maude Nybegynder
06. juni 2007 - 20:21 #3
flytter katagori
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
06. juni 2007 - 20:26 #4
Undskyld så ikke du havde skrevet.