Avatar billede sasso Novice
03. juni 2007 - 14:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nogen har snydt med karma

Hej CoAdmin

Jeg kiggede lige på min oversigt over karma og kunne se, at jeg den 1/10-06 skulle have givet Kvadratrodenaf1 en lav karman med kommentaren "Du skal lade være med at prøve på at stjæle andres point. (http://www.eksperten.dk/spm/735398#rid6449598) Det er IKKE pænt."

Det har jeg IKKE gjort. Der må være nogen, der har hacket sig ind på min profil og givet den karma. (Jeg underskriver altid den karma, jeg giver.)

Vil du være så venlig at slette den dårlige karma, så skal jeg til gengæld straks rette mit brugernavn.

Med masser af lune hilsner
Sasso
Avatar billede sasso Novice
03. juni 2007 - 14:55 #1
Sludder: Rette mitpassword, selvfølgelig...
Avatar billede kenp Novice
03. juni 2007 - 15:13 #2
Du kan selv fjerne karmaen igen.
Avatar billede sasso Novice
03. juni 2007 - 15:40 #3
Øh - nu er jeg jo ikke helt så kvik som mange andre... :o) Hvordan gør jeg det?
Avatar billede kenp Novice
03. juni 2007 - 15:55 #4
gå ind i spørgsmålet. klik på brugeren, og så vælg "giv karma" så kan du se hvad du har givet også rette det til som du har lyst.
Avatar billede sasso Novice
03. juni 2007 - 15:58 #5
Mange tak
Avatar billede kenp Novice
03. juni 2007 - 15:59 #6
Så lidt
Avatar billede c-holst Novice
04. juni 2007 - 20:37 #7
kan i øvrigt nævne, at det tidligere var en sport at signere karmaer med andre brugeres navne, for ad den vej at lave lidt "sjov" på eksperten. Den sport standsede vist nok da coadmin kunne se hvem der lagde vilke karma'er