Avatar billede mandolin Nybegynder
31. maj 2007 - 13:48 Der er 1 løsning

Problemer med opsætning af trådløst netværk

Hej eksperter

Jeg har netop fået min nye trådløse router ind af døren. Der er en Wireless-G access point WAP54G. Jeg har sat den til så alle (2 stk.) kabler sidder rigtigt. Når jeg sætter cd'en i og kører setup får jeg denne besked "the setup utility was unable to locate a wireless-g access point on your network".

Som jeg forstår det kan den ikke finde den trådløse forbindelse, jeg finder derimod alle andres trådløse forbindelse på min bærbare.

På selve access pointet lyser power, act og link så der burde ikke være et problem.

Jeg er fuldstændig newbie indenfor dette område og kan ikke gennemskue en løsning. Er der nogen der har et forslag?
Avatar billede mandolin Nybegynder
31. maj 2007 - 16:25 #1
problemet er løst