Avatar billede bars Nybegynder
31. maj 2007 - 13:41 Der er 1 løsning

htaccess - redirect af hjemmeside

Hej

Jeg har en hjemmeside www.hjemmeside.dk hvor jeg gerne at alt fra denne side går over til www.nyside.dk.

MEN...

Jeg vil gerne at man stadig kan tilgå www.hjemmeside.dk/skalstadigvirke/ og alle filer og mapper derunder.

Jeg har muligvis en løsning på første del af mit problem, dette kan få al trafik på www.hjemmeisde.dk over til www.nysdide.dk

RewriteEngine on
RewriteBase /
RewriteRule ^(.+) http://www.nyside.dk/$1

men jeg vil ger kunne tilgå en bestemt mappe på mit gamle domæne.

Kan det lade sig gøre?
Avatar billede bars Nybegynder
04. juni 2007 - 09:36 #1
lukker, jeg har prøvet et nyt indlæg med flere points.