Avatar billede skcvg Nybegynder
28. maj 2007 - 11:22 Der er 4 kommentarer

web-udvikling

Hej

Jeg er interesseret i at komme i kontakt med web-udvikler, som er dygtig. Både de tekniske, men specielt det grafiske.

Jeg er selv udvikler. Jeg har dog ikke de store erfaringer inden for web-udvikling, men det vil komme. Jeg har store erfaringer på de fleste andre områder.

Jeg forestiller mig, at du har (eller er interesseret i at have) et firma. Og jeg forestiller mig, at du bor i Københavns området...

Send en email til skcvg@hotmail.com, hvis du er interesseret.
Avatar billede areon Nybegynder
28. maj 2007 - 11:39 #1
Hej Skcvg,

Jeg kan assistere dig på begge områder til gode priser.. bor dog ikke i KBH. :)
du kan kontakte mig for yderligere information.

Mvh Thomas Sørensen
sorensen@orangeweb.dk
Avatar billede skcvg Nybegynder
28. maj 2007 - 12:44 #2
Hej Thomas
Jeg er interesseret i en samarbejde-partner. Enten laver jeg og samarbejde-partneren et firma, eller så arbejder vi med intern fakturering, så det i tanken og ånden er 1 firma.

Du må dog gerne have andre jern i ilden, fx et andet firma ved siden af eller nogle aktiviteter ved siden af.
Avatar billede skcvg Nybegynder
28. maj 2007 - 15:31 #3
Hej Thomas
Jeg kontakter dig en af dagene - der er en anden vi kan tale om.
Avatar billede computerlab Nybegynder
24. december 2008 - 13:16 #4
Hej Skcvg,

Jeg er fra Kbh., og er interesseret i at høre mere om dine planer. Jeg laver CMS- og hjemmesideløsninger, IT support, grafisk design, foto og billedbehandling.

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk