Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
26. maj 2007 - 14:16 Der er 5 kommentarer

SSL linie på server 2000

Hvordan for jeg oprettet en SSL linie på min server 2000?
Avatar billede jens_bach Nybegynder
26. maj 2007 - 21:31 #1
du kunne kikke på ssh.com
Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
27. maj 2007 - 13:10 #2
Jeg har ikke brug for links, men konkret hjælp til mit spørgsmål.
Avatar billede jens_bach Nybegynder
27. maj 2007 - 20:32 #3
hvad er det du vil ? have en ssh sesion til en windows box?
for så er mit bud at du kikker på ssh.com og deres server del
Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
27. maj 2007 - 20:45 #4
Nej nej, jeg vil aktiverer min port 443 ssl på server 2000 og dermed anvende HTTPS request til dankort betaling.
Avatar billede jens_bach Nybegynder
27. maj 2007 - 21:01 #5
så du vil sætte din iis op til og bruge ssl.

tdc har en rigtig god guide til og ligge et certifikat på
http://erhverv.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_e_dig_sp_ssl_faq

og hvis du skal bruge det til nået 'live' så er tdc's et godt bud.

eller http://www.digitaltcertifikat.dk/da/support/iisssl/ deres kan man hvis også bruge...

men hvis jeg var dig ville jeg ikke selv stå for dankort delen men lade nogle andre tage sig af den del ;) fx dibs.dk

ps. hvis det kun et til test kan du lave det selv...