Avatar billede 4specht Nybegynder
25. maj 2007 - 18:36 Der er 7 kommentarer

Kloning af bærbare med XP Home

Kære eksperter
Kan de lade sig gøre lave et image af en harddisk og klone den på en tilsvarende. Styresystemet er XP Home. Jeg har Ghost 8.0, men kan forstå, at det kun er muligt der, at klone maskiner med XP Pro.
Avatar billede thov Forsker
26. maj 2007 - 00:20 #1
Jeg har Ghost 2003 og XP-home. Min laptop kører nu på harddisk nummer 3 - klonet hvergang, så den med 'XP-pro only' må være en skrøne.
Avatar billede peet-49 Novice
26. maj 2007 - 08:57 #2
Den kan ghoste (udvidet ghost)alle OS også xp-home
Avatar billede 4specht Nybegynder
26. maj 2007 - 09:08 #3
TAk for svarene, dvs. at jeg kan lave et image på min 2003 server og kopiere det over på mine ebs bærbare klientmaskiner? Point, når jeg har afprøvet om det virker:-)
Avatar billede peet-49 Novice
26. maj 2007 - 09:21 #4
Det kan du også, så skal du huske, at loade den nye fra imagefil, ellers får du den ikke til, at virke, når du booter på skiven.
Avatar billede peet-49 Novice
26. maj 2007 - 09:21 #5
Du kan, som du skriver også loade fra et vilkårligt drev.
Avatar billede 4specht Nybegynder
28. maj 2007 - 23:22 #6
Jeg har et problem med bootdisketten. Har ikke noget diskettedrev i min laptop. Hvad gør jeg? Kan jeg boote fra USB eller CD-rom?
Avatar billede 4specht Nybegynder
04. juni 2007 - 18:42 #7
Så er kloningen gennemført. Tak for svarene. Thov: vil du smide et svar?