Avatar billede Rosenkjaer Novice
25. maj 2007 - 18:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gul streg i højre side af skærmen

Hej kloge folk og godt folk..

Jeg sidder med min Fujitsu Siemens bærbar, og af en eller anden grund er der kommet en gul streg i hele den højre side. Så vidt jeg kan se er der tale om en pixel i bredden (den er i hvert fald meget tynd), men problemet er at den kommer allerede når jeg tænder bærbaren dvs. faktisk allerede inden det første skærmbillede, så det kan vel ikke være noget rod i windows, men hvad har jeg så fået lavet?

Håber der er en eller anden der har en idé om hvorfor denne irriterende streg er kommet og gerne noget information om hvordan jeg slipper af med den.

M.v.h. Johnny Rasmussen.
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2007 - 18:42 #1
defekt panel (evt fladkabel, men det er usandsynligt), den skal til service hvis du stadig har garanti på den.
Avatar billede Rosenkjaer Novice
26. maj 2007 - 16:56 #2
Hvis der ikke er andre alternativer så må jeg vel sende den ind, men hvordan får jeg min far overbevist om at det ikke er fordi den er blevet behandlet forkert, for i mine øjne ligner det nærmere en fabrikations fejl eller noget i den dur..

Problemet er at min far aldrig vil tro på at det kan være sket af sig selv, slet ikke hvis butikken siger at det er fordi den er blevet tabt eller lign.

Håber i har en idé til hvordan jeg skal overbevise ham så.

M.v.h. Johnny
Avatar billede screem_brille Novice
26. maj 2007 - 17:07 #3
hvis den var behandlet forkert (havde fået et stød eller lignende), så havde skærmen haft en stjerne, og havde vist en masse forskellige farver, så skærmen er behandlet ordenligt når det kun et en enkelt linie der mangler.
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 14:14 #4
Avatar billede Rosenkjaer Novice
08. juli 2007 - 14:23 #5
Tak for hjælpen..