Avatar billede moernmik Nybegynder
24. maj 2007 - 19:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fladskærm

Hej eksperten,

Jeg står og skal ud og investere i et fladskærms tv - jeg har i omegnen af de 10000 plus minus det løse. Jeg har umiddelbart ikke den store forstand på de fjernsyn der er på markedet lige nu, men hvis i vil skrive jeres forslag til en skærm samt linke til nogen sider med test af diverse skærme m.m. ville det være perfekt.

Krav: 32"-40" ;)

På forhånd tak.
Avatar billede 0xffff Nybegynder
24. maj 2007 - 21:27 #1
Samsung har lige lanceret deres nye Full HD TV som har fået rigtigt gode anmeldelser. Det ligger på 13.5k men, de sidste penge er det værd for at fremtidssikre og få fuld hd. Har desuden kontrast på 1:15000 og 1080progressiv.

http://www.hifipriser.dk/Products/listprices.asp?ID=380553

Er den jeg selv sparer sammen til p.t.
Avatar billede moernmik Nybegynder
09. september 2011 - 11:55 #3
Lukker