Avatar billede quidamdk Nybegynder
23. maj 2007 - 20:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

CRC fejl i filer ved kopiering mellem 2 sata2 diske

hej.
jeg er begyndt at opleve en ganske kedelig fejl.
Jeg får crc error på filer der bliver kopieret til en af mine andre diske selvom der ikke er crc fejl i de oprindelige filer.
jeg oplevet typisk 2-4 filer med fejl i ved kopiering af ca 100 pakkede filer..
jeg har netop reinstalleret mit system i håb om det kunne afhjælpe men ak nej.
Fejlen kom lige pludselig. og kopierer jeg dem videre til et helt 3.drev opstår der yderligere fejl.
Fejlen er pludselig opstået og sker både ved flytning og kopiering.
Jeg bruger totalcmd. og alle mine programmer er seneste versioner.

mit system er følgene
bundkort : a8n32-sli Deluxe
Cpu: AMD Athlon 64 Dual Core 3800+
Ram: 2 gb af mærket Geil
HD: 3* 250GB Sata2 Maxtor
    1* 400Gb Sata2 Seagate ( 7 dage gammel )( laver samme fejl både med og uden denne disk. )

Håber inderligt nogen kan hjælpe mig.

mvh

Jørgen H
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. maj 2007 - 20:43 #1
Du har oprettet spørgsmålet i en forkert katergori. Denne kategori er forbeholdt Eksperten-relaterede emner, og ikke andet.

Læs følgende instruktioner grundigt igennem, før du fortsætter:

Ved flyt af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, EFTER at du har lagt et SVAR.
Derefter opretter du spørgsmålet, i den rette kategori. Derefter lægger du et link til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål.

Efter at have læst instruktionerne grundig igennem, flyt dit spørgsmål til:

http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC/

..eller en anden relevant kategori.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. maj 2007 - 21:02 #2
skynd dig ned og få byttet disken.!
Avatar billede quidamdk Nybegynder
23. maj 2007 - 21:07 #3
spørgsmål rykket til flg. Håber dette er korrekt

http://www.eksperten.dk/spm/779849
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. maj 2007 - 21:22 #4
quidamdk> Du skal lige have læst instruktionerne igen.. :-)

Ved flyt af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, EFTER at du har lagt et SVAR.
Derefter opretter du spørgsmålet, i den rette kategori. Derefter lægger du et link til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål.

Der er en grund til at jeg skriver, at instruktionerne skal læses grundigt igennem.. og det er så du kan undgå, at en coadmin tvangslukker dette (eller begge) spørgsmål, pga overtrædelse af Ekspertens regler (§2.1.11)..

Ekspertens regler findes her: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Vejledning i brug af Eksperten findes her: http://www.expfaq.dk
Avatar billede quidamdk Nybegynder
23. maj 2007 - 21:26 #5
kan vist ikke finde ud af dette :(
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. maj 2007 - 23:59 #6
quidamdk> Sådan! Det var da nemt nok.. :-)