Avatar billede vickentor Nybegynder
23. maj 2007 - 19:35 Der er 1 kommentar

Musikafspiller til hjemmeside

Hey folkens :-)

Jeg er ny indenfor html og anden hjemmeside programmering, så nu søger jeg altså hjælp på denne side.

Det jeg mangler, er en lydfil-afspiller, som jeg kan linke til på et billede. Jeg skal så selvfølgelig have den til at afpille nogle af mine lydfiler. Jeg ønsker ikke en afspiller, med en playliste - men bare en simpel pop-up (eller side), hvori lydfilen man har valgt at høre spiller. Måske i bedre kan forstå hvad jeg mener sådan her:

lydfil 1 <playknap>
lydfil 2 <playknap>
osv.

Jeg har selv prøvet at rode lidt med det, men er endnu ikke nået frem til en løsning jeg selv er tilfreds med.
Jeg har i andre spørgsmål her på siden set, at der bliver anbefalet FlashPlayer's - og dette vil jeg helst prøve at undgå.

Jeg har selv set en anden lydfil-afspiller, som jeg egentlig var tilfreds med, og som ikke var FlashPlayer. Jeg droppede den dog, da den ikke virkede i mit Wordpress system.

På forhånd tak,
Victor :-)
Avatar billede vickentor Nybegynder
23. maj 2007 - 22:19 #1
Never mind, jeg fandt ud af det selv :-)