Avatar billede htmlkongen Novice
23. maj 2007 - 13:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Designe skjorter

Jeg mangler et design til en almindelig klasisk sort skjorte.

Nogle der har nogle gode bud på det - uden at det kommer til at ligne alle andre firmaskjorter?

Det skal bare være en "almindelig" sort skjorte med firmalogo (som er primært blåt) og eventuel noget tekst på ryg eller andensteds.

Jeg har ingen erfaring om hvad der ser godt/proffesionelt ud.

Bud søges :)
Avatar billede thegenuine Praktikant
23. maj 2007 - 15:19 #1
Det er nok vigtigt, hvilket snit skjorten har, samt hvilket materiale den er lavet af. Men det afhænger af i hvilken sammenhæng, den skal bruges.
Avatar billede htmlkongen Novice
24. maj 2007 - 14:30 #2
Klassisk sort skjorte i OK kvalitet uden den skal koste 1200 pr stk.

Sammenhængen er konsulent/rådgivning til private.
Avatar billede thegenuine Praktikant
24. maj 2007 - 14:38 #3
Boswell skjorter er et godt mærke og kvalitet. Gå ind en tøjbutik og så på udvalget, det er nemmest.
Avatar billede htmlkongen Novice
24. maj 2007 - 15:11 #4
Jeps Bosweel er nice. Jeg tænkte bare mere på design. Altså hvor skal logo sidde, tekst og sådan. Blot nogle forslag til det. Skjorterne ved jeg hvilke skal være.
Avatar billede thegenuine Praktikant
24. maj 2007 - 15:26 #5
Så synes jeg,du skal have et diskret syet logo - ikke trykt - på skjorteflippen, som man ser de fleste profressionelle i tv har.
Måske et lille logo på det ene bryst. Logoet på brystet er ikke så godt for skjorten, fordi der nemt slides hul efter vask, der hvor der er syet logo
Avatar billede htmlkongen Novice
24. maj 2007 - 22:21 #6
The genuine - Det er jo netop det andre firmaer primært har. Det er vel nærmest en "standardskjorte-design" ... "Nogle der har nogle gode bud på det - uden at det kommer til at ligne alle andre firmaskjorter?"

Kunne man ikke lave noget der minder om, men som alligevel er anderledes?
Avatar billede htmlkongen Novice
27. maj 2007 - 17:11 #7
Ikke flere bud så lukker jeg?
Avatar billede htmlkongen Novice
29. maj 2007 - 00:06 #8
Closing here..