Avatar billede skoenager Nybegynder
23. maj 2007 - 13:22 Der er 3 kommentarer

Forskubbet grafik/billeder

Hej, så er jeg her igen. Troede jeg havde fået et brugbart svar, men det viser sig at når jeg nu åbner et nyt dokument med grafik i, så står det stadig forskubbet/ud over det hele.
Hvad pokker gør jeg?
Mvh. Lisa
Avatar billede word-hajen Nybegynder
23. maj 2007 - 19:01 #1
Er det et andet dokument, vi taler om, eller er det samme dokument, som er gemt, lukket og åbnet igen?
Avatar billede skoenager Nybegynder
24. maj 2007 - 13:14 #2
Det er et helt andet dokument. Jeg undskylder den lange svartid, men det er et problem jeg har på min arbejdspc, hvor jeg kun er ml. 8 og 16
Avatar billede word-hajen Nybegynder
26. maj 2007 - 19:06 #3
Vil det sige, at du nu har problemet med alle de dokumenter, som er oprettet med grafik i?

Hvis ja, hvad hvis du opretter et helt nyt dokument, smider lidt tekst og lidt grafik i, gemmer og lukker. Åbner derefter igen - har du så samme problem?

Er det muligt for dig evt. at åbne "grafik-dokumentet" på en anden pc? Evt. en derhjemme? Blot for at se, om det kun er på din arbejds-pc, problemet opstår?