Avatar billede jwwd Nybegynder
23. maj 2007 - 12:49 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Kalender eller datepicker til visning af wmv fil

Hej

Jeg søger et script, som kan afspille en wmvfil der er datostemplet.
Jeg tænker på en form for kalender. Når man vælger en bestemt dato, skal der i browseren afspilles denne dags datostemplet wmv video fil.
wmv filen har filnavnet: ååååmdddayvideo.wmv (eks. 2007522dayvideo.wmv)
Hvis det er muligt må browseren også gerne vise en datostemplet gif fil samtidig med at wmv filen bliver afspillet. Gif filen har datoformatet ååååmmdd.gif (eks. 20070522.gif)
På forhånd tak.
Ps. hvis der ikke findes en wmv eller gif fil for den valgte dag - må der gerne vises, at filerne ikke findes.

Se dette link med et eksempel på afspilning af wmv filen:
www.buskelundtoften.dk/vejret/video.asp

Jeg har fået en kammerat til at lave et asp script, som kan vise .gif filen - men det kniber lidt med at få wmv filen med.
Se eks: www.buskelundtoften.dk/vejret/test
Avatar billede phliplip Nybegynder
23. maj 2007 - 14:08 #1
Er du sikker på du er i rigtige kategori, jeg tænker bare at ASP og PHP som hovedregel ikke leger sammen!
Avatar billede jwwd Nybegynder
23. maj 2007 - 15:21 #2
Hej

Det er underordnet for mig, hvilket programmeringssprog det er i.
Det asp script jeg linker til er bare et eksempel til inspiration.
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
23. maj 2007 - 15:24 #3
Det kommer vel an på hvad du har af muligheder på din server...
Avatar billede jwwd Nybegynder
23. maj 2007 - 15:29 #4
Jeg har PHP, ASP, ASP.NET 1.1+2.0, Pearl