Avatar billede mccookie Seniormester
21. maj 2007 - 17:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Word 2007 - Indholdsfortegnelse

Hejsa

Jeg har fået mig en studielicens af off07 og så troede jeg lykke var gjort, men nu skal rosen jo ikke overskygge min oplevelse som pt. ikke er særlig positiv.

Jeg er igang med et større dokument, for min og overskuelighedens skyld, så vil jeg gerne lave en indholdsfortegnelse og det kunne jeg lige vupti i WordXP. Så let er jeg nu ikke sluppet om det i Word07 og har derfor brug for lidt hjælp.

Jeg bruger standard typografien overskrift 1 til at lave min indholdsfortegnelse og det går fint nok, indtil jeg trykker indsæt indholdsfortegnelse. Den laver en masse indrykning og starter med et bogstav, skifter linie og skriver resten. Sådan ser en optimal indholdsfortegnelse jo ikke ud og jeg har mest lyst til at slette off07.

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede ladyhawke Novice
21. maj 2007 - 18:44 #1
du er ikke kommet til at indsætte et index i stedet? Hvilken sprogversion er det du bruger og præcis hvad er det du gør?
Avatar billede mccookie Seniormester
21. maj 2007 - 19:57 #2
DK
Avatar billede mccookie Seniormester
21. maj 2007 - 20:00 #3
Det er indholdsfortegnelsen jeg bruger, den bøvler meget i dens punktopstilling!
Avatar billede mccookie Seniormester
21. maj 2007 - 20:01 #4
Hvis jeg fjerner højrestillingen så kan den godt finde ud af det!
Avatar billede mccookie Seniormester
21. maj 2007 - 20:08 #5
Problemet er der når Word forsøger at bruge punktopstilling til at styre listens udseende.

Så spasser den helt ud!
Avatar billede ladyhawke Novice
22. maj 2007 - 08:04 #6
hvorfor bruger du punktopstilling dér? der er TOC1...n som bruges til indholdsfortegnelser, har du prøvet at vælge nogle andre styles/kontrolleret om det er en anden "style" der bliver brugt når den, som du skriver "spasser helt ud"... kunne du ikke uploade et billede så man kunne se det?
Avatar billede mccookie Seniormester
22. maj 2007 - 16:19 #7
Jeg prøver lige at uploade et billede lidt senere....
Avatar billede mccookie Seniormester
01. november 2007 - 00:14 #8
Smid et svar