Avatar billede michaelthomassen Nybegynder
21. maj 2007 - 14:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Søger danmarkskort

Jeg mangler et Danmarkskort til en side jeg arbejder på.

Krav:
Skal bare være omrids af Danmark, dvs. ingen byer/veje/amter osv.
Baggrund skal være transparent
Opløsning min. 500*600 px
I et format hvor der kan ændres på det (farver osv.) uden det store arbejde, dvs. ikke bare bitmap
Og vigtigst af alt; det skal være til fri afbenyttelse, dvs. ingen copyright
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2007 - 15:03 #1
2 sekunder så har jeg et
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2007 - 15:09 #2
Avatar billede michaelthomassen Nybegynder
21. maj 2007 - 15:18 #3
Godt bud, men jeg har brug for et mere detaljeret og nøjagtigt kort
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2007 - 15:20 #4
Ok, men det var dog lige hvad jeg kunne lave.
Hvad skal det bruges til?
Avatar billede michaelthomassen Nybegynder
21. maj 2007 - 15:34 #5
Et imagemap til at vise hvor forskellige steder ligger i Danmark. Flere af brugerne af siden kommer fra udlandet, så en vis nøjagtighed er krævet.
Jeg har bl.a. et sted på Samsø der skal vises, og Samsø på dit kort ligner jo slet ikke.
Avatar billede bauerdata Nybegynder
21. maj 2007 - 18:15 #6
Avatar billede perj Nybegynder
21. maj 2007 - 23:18 #7
Jeg kan ikke lave det for dig, men du tænker sikkert på noget i denne retning: http://www.990.dk/dkmenu.html#
Avatar billede perj Nybegynder
21. maj 2007 - 23:21 #8
...tryk Info & Priser - og derefter Vejkort.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
22. maj 2007 - 08:30 #9
Avatar billede michaelthomassen Nybegynder
22. maj 2007 - 12:18 #10
Tak for de gode forslag.

Jeg har valgt at bruge en løsning jeg ikke havde tænkt på, nemlig Google Maps API, som virker meget smart (i det mindste indtil de begynder at smide reklamer på). Pointene går derfor til Bauerdata :)

Tak igen!