Avatar billede ganga Nybegynder
20. maj 2007 - 21:10 Der er 11 kommentarer

Fejl - 1072885581- hjælp

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg slipper uden om ovenstående, når jeg gå ind på dr's hjemmeside, og prøver at se noget video.??
På forhåendnmange tak...
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. maj 2007 - 22:28 #1
Hmmm....

Lidt mere præcist tak...
Avatar billede vejmand Juniormester
20. maj 2007 - 22:59 #2
Prøv at slå din firewall fra, bare for at være sikker på det ikke er den der blokerer.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. maj 2007 - 23:00 #3
Fandt lige denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/772607
Avatar billede ganga Nybegynder
20. maj 2007 - 23:03 #4
Ok.., lidt mere præcist
når jeg går ind på dr.dk tv for at se tc på nettet, for jeg følgende fejl:

"Der opstod en fejl(fejl - 1072885581):
Windows Media Player kan ikke afspille denne fil. Opret forbindelse til internettet,
hvis filen befinder på internettet. Hvis filen befinder sig på et flytbart
hukommelseskort, skal du indsættet hukommelseskortet."
Avatar billede huset Praktikant
21. maj 2007 - 10:04 #5
Bedre hvis du brugte den rette kategori ;)
Avatar billede ganga Nybegynder
21. maj 2007 - 10:26 #6
Tak for svaret..,- jeg vil straks afprøve det...!!
Avatar billede vejmand Juniormester
24. maj 2007 - 23:38 #7
Har det hjulpet?
Avatar billede huset Praktikant
12. juni 2007 - 18:40 #8
Feedback tid??
Avatar billede ganga Nybegynder
12. juni 2007 - 22:56 #9
Jeg installerede explore 7, og dermed alle de opdateringer der fulgte med, inkl. nye version af media playern...
Avatar billede huset Praktikant
13. juni 2007 - 07:17 #10
Så luk tråden igen ;)
Avatar billede etgeni Nybegynder
12. marts 2008 - 13:26 #11
Har fundet en løsning på nettet, der virkede ved mig (kunne heller ikke se DR TV i Media Player):
"I was having this problem and solved it by opening media player and then
clicking on Movies & TV. After doing this, Media Player now streams files
without a problem. It might not fix it for everyone, but it can't hurt to
try."
jeg åbnede WMP, så ind på "Media Guide" og derinde clickede jeg bare lidt rundt i de der videoer, og derefter virkede DR TV ligepludseligt.