Avatar billede tweak Nybegynder
20. maj 2007 - 11:36 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til logo

Hej,

Jeg er ved at kode en hjemmeside og mangler desperat noget hjælp til et logo omkring navnet Finn Jensen. Hjemmesiden omhandler, Kameraer og tilbehør til disse, såsom objektiver osv.

Finn Jensen skal indgå i logoet :-(
Avatar billede tweak Nybegynder
20. maj 2007 - 22:55 #1
ah come on, der må da være nogen som kan hjælpe - ved godt det ikke er pisse nemt med et så kedeligt navn.
Avatar billede e_w Nybegynder
21. maj 2007 - 12:34 #2
jeg kan godt hjælpe dig..
Avatar billede tweak Nybegynder
21. maj 2007 - 20:27 #3
e_w, ja?
Avatar billede e_w Nybegynder
21. maj 2007 - 21:13 #4
skal jeg lige lave noget også kan du få det eller er der noget jeg skal vide inden jeg går igang med det?
skal det være vector eller pixel?.. (illustrator / photoshop )..
Avatar billede tweak Nybegynder
21. maj 2007 - 22:40 #5
Jeg forstår ikke helt det første af dit indlæg? Det må meget gerne laves i Photoshop hvis det er, men jeg mangler vist også at gi jer lidt at arbejde med - det skulle gerne passe ind i det jeg har lavet her: http://www.modelfotograf.dk/udkast.jpg
Avatar billede e_w Nybegynder
21. maj 2007 - 23:01 #6
lækkert.. det er da noget.. så kan da lige teste igennem og se om jeg kan lave noget. :)
du kan evt. se nogle referencer på. engbjerg.net.. ;) hvis det skulle interesse..
Avatar billede tweak Nybegynder
22. maj 2007 - 09:22 #7
Det lyder rigtig godt!! Lækker hjemmeside du har dig!!
Avatar billede e_w Nybegynder
22. maj 2007 - 09:52 #8
tak skal du have.. :)
nogle bestem størrelse på dit logo?
Avatar billede tweak Nybegynder
22. maj 2007 - 10:36 #9
Jeg havde måske tænkt mig at det skulle erstatte det, der hvor der står Finn Jensen - nu ved jeg ikke om jeg har spildt din tid :(
Avatar billede e_w Nybegynder
22. maj 2007 - 10:41 #10
ahh der okay.. :) fino.. jeg ser lige på det! nej har du da ikke.. :) hvorfor skulle du have gjort det?.. :S :)
Avatar billede e_w Nybegynder
22. maj 2007 - 11:31 #11
www.engbjerg.net/eksperten/Logo.jpg

du kan selv  ændre font typen hvis det er noget du sys du kn bruge, så sender jeg dig psd filen..
Avatar billede e_w Nybegynder
22. maj 2007 - 11:31 #12
har jo ikke rigtig nogle andelse om hvad det er du sådan præcis vil have.. :)
Avatar billede tweak Nybegynder
22. maj 2007 - 20:55 #13
e_w Udvalget er alt for bredt til at ha kameraet på - den er altså svær, det ville måske være bedre hvis man kun gik efter at få noget frem i navnet, måske noget med lidt utraditionelt skrift, men det vil være fint hvis den indeholder noget af det blå du har med.
Avatar billede e_w Nybegynder
23. maj 2007 - 23:37 #14
hm okay.. så er det vel bare en anden font type du ønsker med noget blandning med blå tekst.. ? :S
Avatar billede tweak Nybegynder
28. maj 2007 - 18:46 #15
Jeg er lidt led ved at måtte lukke når nu du har forsøgt - men jeg kan altså ikke rigtig bruge det til noget.
Avatar billede e_w Nybegynder
28. maj 2007 - 19:09 #16
det er helt iorden..!! :)
Avatar billede tweak Nybegynder
29. maj 2007 - 19:45 #17
Jeg lader den stå, med håb om at der er nogen som evt. har lyst til at gøre denne her jeg har lavet: www.modelfotograf.dk/lol.jpg mere pofessionel...
Avatar billede viggosmor Nybegynder
02. juni 2007 - 14:17 #18
Avatar billede viggosmor Nybegynder
02. juni 2007 - 14:38 #19
Her er lige 2 mere med nogen andre skrifttyper:

http://www.mopsviggo.dk/images/finnjensen3.gif
Avatar billede viggosmor Nybegynder
02. juni 2007 - 15:08 #20
her er lige mit sidste bud....

http://www.mopsviggo.dk/images/finnjensen5.jpg
Avatar billede tweak Nybegynder
04. juni 2007 - 18:22 #21
Jeg har ikke modtaget mail om nye indlæg. viggosmor, denne her er bare perfekt: http://www.mopsviggo.dk/images/finnjensen3.gif dog ville jeg gerne farven ændret, men det kan jeg vel selv gøre. Vil du ikke smide et svar og måske et link til PSD filen eller send mig en mail på kontakt[snabela]modelfotograf.dk

1000 tak for hjælpen!!
Avatar billede viggosmor Nybegynder
04. juni 2007 - 19:13 #22
Helt iorden...

jeg kan da godt rette farverne hvis det er, men er det den nederste eller øverste du mener?
Avatar billede viggosmor Nybegynder
04. juni 2007 - 19:40 #23
svar
Avatar billede tweak Nybegynder
04. juni 2007 - 19:47 #24
Hej,

Nej det er helt okay, det kan jeg godt selv - højden osv skal også lige passes til, den er den øverste jeg mener.
Avatar billede viggosmor Nybegynder
05. juni 2007 - 14:24 #25
så er psd filen sendt afsted...