Avatar billede mmark Nybegynder
17. maj 2007 - 20:26 Der er 3 kommentarer

Måling af salgskanaler

Hej med Jer,

Jeg søger en måde hvorpå jeg kan sporre/måle mine salg.

Eks. , hvor kommermine salg fra
Google Adwords
Google indexsøgning
MSN
Nyhedsbreve
Bannere
DGS
Etc.

Google er rimelig lige til at finde ud af, men hvordan kan jeg måle resten?

MMARK.
Avatar billede keysersoze Guru
17. maj 2007 - 21:47 #1
google analytics
Avatar billede daquar Nybegynder
07. juni 2007 - 11:01 #2
Google analytics tillader dig at oprette "salgskanaler", ud over at du har overblik over hvor besøgende kommer fra, får du også information om hvor de forsvinder ud af kanalen (hvis din bestillingsside f.eks. består af 5 efter hinanden følgende sider, kan du se hvor mange der hopper fra efter f.eks. 2, 3 og 4 sider)

Jeg har også lagt mærke til en del danske firmaer der udbyder kursus i dette, men på stående fod har jeg desværre ikke lige nogen links.
Avatar billede keysersoze Guru
04. juli 2007 - 17:48 #3
lukketid?