Avatar billede pesa Nybegynder
17. maj 2007 - 11:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

q965/q963 express chipset family

Hej Eksperter

Jeg sidder nu ved en helt ny maskine hvor jeg oplever problemer naar jeg arbejder i 3d. Den har ellers 2GHz prosessor og 1gb ram saa den burde kunne koere programmet uden problemer. Saa maaske det er mit skaermkort.

Saa vidt jeg kan se er skaermkortet et q965/q963 express chipset family men er det godt eller hvordan sikrer jeg mig at det fungerer optimalt? Er der andet der kan vaere galt?

Paa forhaand tak!
pesa
Avatar billede drgonzo Praktikant
17. maj 2007 - 18:14 #1
Q965 chipsæt kort er micro atx kort med onboard GFX, og har endnu ikke set et der har en port til GFX kort (AGP eller PCI-e). Er det en shuttle PC eller lignende du arbejder på? Så dit problem er at du har onboard GFX og det er simpelthen ikke til 3D arbejde
Avatar billede drgonzo Praktikant
17. maj 2007 - 18:15 #2
Hent evt everest 2.20 her http://www.hcma.dk/uploads1/div_uploads.htm det kan fortælle dig nøjagtigt hvilke porte der er på dit bundkort, så kan vi jo tage den derfra
Avatar billede pesa Nybegynder
31. maj 2007 - 22:07 #3
Det er ikke en shuttle men en high tower - og ievrigt snakker du lidt i kode...

Faar ikke lov til at downloade paa denne maskine da det er arbejdscomputer.

Er der andet jeg kan goere???
Avatar billede drgonzo Praktikant
31. maj 2007 - 22:26 #4
åbne computeren og kigge i kabinette på bundkortet hvilke porte det har
Avatar billede pesa Nybegynder
11. oktober 2007 - 00:30 #5
Tak for hjælpen. Det mundede desværre ud i ingenting da min arbejdsgiver ikke var interesseret i at bruge flere penge. Hvis du vil have point må du lige smide et svar.
Avatar billede drgonzo Praktikant
11. oktober 2007 - 07:46 #6
ærgeligt, sikke en nærig chef ;)