Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
16. maj 2007 - 22:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forwarde fra domæne til anden hjemmeside

Hej

Jeg har brug for at linke fra et domæne til en bestemt underside på en anden hjemmeside.

Jeg har købt en række domæner med buydomains.dk hvor jeg har mulighed for at lave en DNS forward.

Såvidt jeg kan vurdere kan jeg bruge dette, men hvordan?

Skal jeg kende ip adressen på den underside (det kan man vel ikke??) eller hvordan sørger jeg for at folk, når de taster www.design-innovation.dk kommer direkte til www.lkhojskole.dk/lk07/design_innovation.shtml ??
Avatar billede mwm77 Nybegynder
16. maj 2007 - 22:26 #1
Hej.

Jeg ville lave det med en:

<meta http-equiv="refresh" content="0; url=www.lkhojskole.dk/lk07/design_innovation.shtml">

Placer denne kode på www.design-innovation.dk siden, så når folk linker derind vil de automatisk blive redirected.... Håber det kan bruges..

                Mvh...MWM
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. maj 2007 - 22:29 #2
Du skal formentlig bare vælge deres "Subdomæne via URL" et sted i deres DNS-håndtering. Her skriver du blot  www.lkhojskole.dk/lk07/design_innovation.shtml
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
17. maj 2007 - 09:12 #3
Tak for hjælpen!