Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
15. maj 2007 - 21:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

skærm til pc og analog TV samtidig

Hej Eksperter.

Jeg vil gerne have en fladskærm sat op i stuen som kan bruges som TV og når der kommer gæster vil jeg f.eks. gerne kunne vise billeder!
Mit grafik kort er GeForce 7300 LE PCI Express X16 512MB.
Er det muligt at kunne arbejde på 2 skærme på en pc?
F.eks. den ene skærm er på nettet mens den anden viser billeder!!!

Hvor langt væk kan skærmen komme fra pc'en?

MVH BKK
Avatar billede screem_brille Novice
15. maj 2007 - 21:48 #1
man kan uden problemer arbejde med mere end en skærm, det højeste ejg selv har prøvet er 4 skærme (der findes grafikkort med 4 udgange, og husker jeg rigtigt har matrox et med 8 udgange), og man kan arbejde uafhængigt på de forskellige skærme, så f.eks på skærm 1 har du din email klient, på skærm 2 din browser, skærm 3 viser du video, osv.

hvor langt kablet kan være, kommer an på hvilken type skærm det er, samt kvaliteten af kablet. (over ca 10 meter skal det være ret gode kabler da der ellers er stor sansynlighed for at der indstråles støj i kablet)
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
20. maj 2007 - 21:25 #2
Nu er jeg kommet til at tænke på at jeg kan sætte en pc op tæt på skærmen og nøjes med at trække et nætværkskabel op til routeren. men skærmen skal monteres på væggen, hvilken skærm skal det så værer?????