Avatar billede simplus Nybegynder
14. maj 2007 - 19:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med menuen

Er jeg den eneste som mangler nogle felter i menuen? Når jeg så endelig klikker på de felter der er tilbage så bliver jeg nogle gange sendt til de forkerte undersider. Derudover så er mit søgefelt blokeret af nogen som ligner en mørkeblå <div>.

Det kunne tyde på forandringer nu hvor admin er skiftet ud, men jeg ville lige høre!

Styresystem: Windows XP
Browser: IE 7
Avatar billede simplus Nybegynder
14. maj 2007 - 19:28 #1
Ok, nu blev den da lidt bedre. Der blev tilføjet nogle menupunkter efter at jeg lige refreshede et par gange. Dog står de ca. 700 px for langt til højre. Det betyder at jeg har en horizontal scrollbar.

Det ligner at 'problemet' bare er opdateringer.

Jeg lader den lige stå åbent, det kunne jo være en admin/coadmin havde en lille kommentar.
Avatar billede snowball Novice
14. maj 2007 - 20:07 #2
Er du sikker på at siden er helt færdig med at indlæse når du oplever problemet? Det kan være der er lidt problemer med at indlæse reklamen eller noget andet.

Har du installeret software som kan fjerne reklamer eller forhindre JavaScripts (indstillinger i browser)?

Kan du evt. prøve at tage et screenshot af problemet?

Snowball / Admin
Avatar billede simplus Nybegynder
14. maj 2007 - 20:54 #3
Billede1: http://img453.imageshack.us/my.php?image=15860733tn5.png
Billede2: http://img453.imageshack.us/my.php?image=59253425un8.png

Ja jeg er sikker på at siden er læst færdig, og nej reklamerne bliver vist fint. Det har skam altid virket indtil nu.
Avatar billede simplus Nybegynder
15. maj 2007 - 21:27 #4
Problemet er rettet

Jeg siger tak!
Avatar billede simplus Nybegynder
15. maj 2007 - 21:28 #5
.