Avatar billede boris Mester
14. maj 2007 - 14:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Umulig internetforbindelse

Skal man bare fortvivle, hvis man bor i den skønneste natur ude på landet, hvor der nægtes adgang til bredbånd, fordi afstanden til centralen er for lang?
Der er ejheller rækkevidde for 3G-telefoner og kun ret ringe for TDC.
Hvad skal der til, hvis man vil have noget der er hurtigere end langsom ISDN?
Er satellit en overkommelig mulighed eller kan man betale sig fra en erhvervsløsning hos TDC uden at det koster en mindre bondegård?
(Vedkommende bor selv på en bondegård)
Avatar billede leif Seniormester
14. maj 2007 - 14:08 #1
Prøv at pres dem igen !
Avatar billede boris Mester
18. maj 2007 - 15:31 #2
Det er forsøgt, de siger at 8 km er for meget, jeg giver op og afslutter, desværre.