Avatar billede fotobob Nybegynder
12. maj 2007 - 19:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Grafisk fremstilling af dragebåd på vand

Hej Derude.

En der en dygtig ven sjæl, som vil have lidt træning og nogle point?

I så fald skal jeg have designet et grafisk element til en plakat jeg skal lave. Da jeg selv er mest typegrafisk og ved hvor de forskellige elementer bør placeres, vil jeg gerne have hjælp til en tegning i Illustrator.

Jeg forestiller mig, at der som hovedblikfang på plakaten skal være en et udsnit af et åbent hav hvor man ser en drage med 10 personer der roer.
gerne i nogl fiske sommeragtige farver med klart blåt vand og en flot dragebåd.

Jeg håber der er nogle der vil hjælpe med dette.

På forhånd tak

Fotobob
Avatar billede fotobob Nybegynder
12. maj 2007 - 19:16 #1
(Belager slålejlene)
Hvis 200 point ikke er nok, kan vi tale om det.
Avatar billede fotobob Nybegynder
12. maj 2007 - 19:57 #2
I øvrigt er plakaten til et dragebådssejlads med 8 både (konkurrence). Derfor må den gerne bære lidt "konkurrence" i udtrykket.
Avatar billede fotobob Nybegynder
15. maj 2007 - 08:13 #3
Lukker..har fundet en anden løsning.