Avatar billede tvc Seniormester
12. maj 2007 - 17:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med sideskift før tabel

Hej

Jeg har længe irriteret mig over at det ikke er muligt at indsætte et sideskift lige inden en tabel.

Når jeg eksempelvis har skrevet 2/3 side og vil indsætte en tabel i den første linje på side to tvinger Word en tom linje ind før tabellen.

Er der en der ved hvordan man kan få en tabel til at have udgangspunkt i første linje på en side efter side 1?

Jeg har prøvet at stå inde i tabelleb og så vælge indsæt sideskift.

Hilsen

TVC
Avatar billede word-hajen Nybegynder
12. maj 2007 - 23:18 #1
Der er 2 måder at løse det på (placér markøren i første cellen i tabellen):

1. Brug et sektionsskift (virker, men lidt kedelig metode at bruge)
2. Brug afsnitsformateringen til at skifte side (Format - Paragraph - Pagebreak before (Line and Pagebreaks-fanen))
Avatar billede tvc Seniormester
16. maj 2007 - 15:32 #2
Det er jo perfekt :-)

Lægger du et svar?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
16. maj 2007 - 20:57 #3
Svar :-)