Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
10. maj 2007 - 22:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

router zitech wlb2011aip komme i kontakt med den

Hej eksperter!

Hvordan kommer jeg lige i kontakt med den og ændre opsætningen?

MVH BKK
Avatar billede screem_brille Novice
10. maj 2007 - 22:45 #1
har du ikke manualen til den router ? for det er da ikke lige til at finde noget som helst om den ved første øjekast ?
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
10. maj 2007 - 22:52 #2
Nej det er en jeg har fået!!!!!
det er noget med at indtaste en ip-adrasse i internet exploren, men hvad??
Avatar billede screem_brille Novice
10. maj 2007 - 22:55 #3
den kan du finde ved at du i kør skriver: cmd og trykker enter, i boksen der kommer frem skriver du: ipconfig /all det er gateway ip adressen du skal benytte, men det er langt fra sikekrt det vil hjælpe dig, sålænge du ikke eknder koden /brugernavnet, og evt hvilken port du skal bruge til at forbinde til webinterfacet...
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
10. maj 2007 - 23:05 #4
nej det virkede ikke.
længer oppe står der:
ip-routing aktiveret: NEJ
wins-proxy aktiveret: Nej

er det noget der betyder noget???
Avatar billede screem_brille Novice
10. maj 2007 - 23:12 #5
nej det skal du ikke bruge, sidder din computer direkte til den router nu ? (det skal den, og kun den), og som jeg skrev er det ikke sikker du kan tilgå siden, uden at have det rette port nummer.
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
10. maj 2007 - 23:23 #6
ja, den anden pc der slukket så det skulle ikke betyde noget!!

Skal jeg så have fat i manualen!!!??
Avatar billede screem_brille Novice
10. maj 2007 - 23:47 #7
ja det bliver du nok nød til, der er 65535 forskellige porte at prøve med...
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
26. juni 2007 - 20:51 #8
Jeg har opgivet at komme vidre med det, køber nok en ny en dag!!!
Tak for hjælpen.
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
29. juli 2007 - 22:22 #9
Nu er jeg kommet ind på routeren!!!
Hvordan sikre jeg mig så mod hacker???