Avatar billede madsgg Nybegynder
10. maj 2007 - 17:11 Der er 17 kommentarer

Graffikkort, fik lavet HZ om..

Hej !
Jeg fik for noget tid siden sat et nyt graffikkort i min PC et GeForce FX 5600 og kom til og lave det om til 70 HZ og det kunne min skærm vist ikke trække, så den gik i standby. så satte det gamle til igen og det virker fint, men hver gang jeg sætter 5600 kortet i kan jeg godt se skærm billedet lige indtil Windows er færdig med og loade i startuppen så går min skærm igen i standby. Hva kan jeg gøre for at få lavet HZ om igen??
Avatar billede huset Praktikant
10. maj 2007 - 17:29 #1
Genstart i fejlsikret og tving den til 60hz. Det burde virke
Avatar billede madsgg Nybegynder
10. maj 2007 - 17:35 #2
Kan ikke komme ind i fejlsikret tilstand.. den vil ikke loade det..
Avatar billede huset Praktikant
10. maj 2007 - 17:40 #3
DET lyder sært!
Kan du ikke trykke F8 under boot ?
Avatar billede madsgg Nybegynder
10. maj 2007 - 17:43 #4
Jo jeg kan godt.. men så kommer den hvide underskorp oppe i enstre hjørne og den blive bare ved med og blinke.. og der sker intet..
Avatar billede huset Praktikant
10. maj 2007 - 17:51 #5
tyder da mere på grafikkortet er deffekt så. Virker det på en anden maskine - kortet ?
Avatar billede madsgg Nybegynder
10. maj 2007 - 17:54 #6
Har ikke prøve.. der findes ikke et eller andet der kan få min fejsikret tilstand til og køre ordetilig igen ?? For det virke som om at den køre i hak når jeg vil loade det..
Avatar billede madsgg Nybegynder
10. maj 2007 - 17:54 #7
Eller om der er et sted man kan gå ind og slette hardware drivere der har være tilsluttet ?? vis det ville hjælpe?
Avatar billede huset Praktikant
10. maj 2007 - 18:00 #8
Det kan du kun via fejlsikret da driveren ikke loades med her.
Avatar billede madsgg Nybegynder
10. maj 2007 - 18:02 #9
okay.. men hva et program der kan fejlfinde min fejlsikret tilstand ?? Kan sådan noget fås?
Avatar billede huset Praktikant
10. maj 2007 - 18:44 #10
Say what ??
Avatar billede madsgg Nybegynder
10. maj 2007 - 18:47 #11
Er der ikke et program der kan finde den fejl der i fejlsikrettilstand.. siden jeg ikke kan komme den vej ind?
Avatar billede drgonzo Praktikant
10. maj 2007 - 19:10 #12
Lyder som et defekt kort. Prøv at komme det gamle kort i maskinen. Start op og slet al gfx driver halløj. Sluk, kom det nye kort i og start op igen. Virker det ikke er kortet 99% sikkert defekt, sidste mulighed er at teste kortet i en anden maskine
Avatar billede madsgg Nybegynder
10. maj 2007 - 19:51 #13
Hvordan kan jeg slette driveren henne?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
10. maj 2007 - 19:55 #14
i tilføj/fjern programmer, i kontrolpanelet.
Avatar billede drgonzo Praktikant
10. maj 2007 - 20:02 #15
ja, alt der hedder noget med nvidia, Gforce, ATI, Radeon mm slet det, så burde du være dækket ind ;)
Avatar billede madsgg Nybegynder
10. maj 2007 - 22:30 #16
Kunne ikke finde noget.. men fandt noget ved opstart og F8 der hed VGA Aktivering! Den kunne klare det :D
Avatar billede drgonzo Praktikant
10. maj 2007 - 22:34 #17
husk at llukke spm