Avatar billede fritkolt Nybegynder
10. maj 2007 - 14:04 Der er 1 løsning

I sideopsætning: kan ikke ændre top til 3 istedet for 4cm?

Mit dokument er sat til at være 4 cm i toppen. Det er vel normalt at have både 3 i top og bund? Når jeg vil ændre toppen til 3 cm, så kommer beskeden: "Højre eller venste margen, spalteafstanden eller afsnitsindsindrykningen er for stor i forhold til sidebredden i nogle sektioner" - hvad kan jeg gøre? (der er 2 cm i hver side)
10. maj 2007 - 14:53 #1
Jeg vil foreslå, at du sletter skabelonen normal.dot. Det er denne fil, der indeholder standardopsætningen for dine dokumenter, og der er tilsyneladende et problem med den.

Når Word startes næste gang, vil der blive oprettet en ny skabelon normal.dot med programmets standardindstillinger, som netop er 3 cm i top og bund, og 2 cm venstre og højre.

I en standardinstallation af Office-pakken er normal.dot placeret i mappen:
C:\Documents and Settings\"brugernavn"\Application Data\Microsoft\Skabeloner
Mappen ses kun hvis visning af skjulte filer og mapper er slået til.