Avatar billede docand Nybegynder
10. maj 2007 - 12:03 Der er 1 kommentar

Tilslutning af alm. fastnettlf. til IP-telefoni

Hej!

Jeg har et lidt pinligt spørgsmål, men hvordan tilslutter jeg min nyerhvervede telefon (Jacob Jensen T1) til min ZyXel-router i forbindelse med IP-telefoni fra Cybercity? Findes der en converter fra et almindeligt 3-benstelefonstik til et stik, der passer til routeren?
Avatar billede neocron Nybegynder
13. maj 2007 - 23:51 #1
Hej,
Du kan fint bruge en alm. telefon sammen med telefoniløsningen fra Cybercity.
Umiddelbart forstår jeg det således at din telefon har et standard 3-benet stik.

Det, som du skal have fat i, er et 3-benet hunstik til RJ11 konverter.
Så forbinder du simpelthen bare telefonen til hun-stikket og den anden ende i routeren. Så er du kørende.