Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
08. maj 2007 - 14:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lave htmlstatistik af apache logfil

Hej Eksperter!

Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen ved om der findes et linuxprogram der kan lave statistik i htmloutput som så kan gemmes?

Det skyldes at mit site generer ca. 1 gb logfil hver uge og derfor kunne jeg godt tænke mig at tømme den hver uge ved at flytte informationerne over i noget statistik i htmlformat så man kan finde det frem.

Det skal selvfølgelig være brugbar statistik såsom hvormange besøg osv...?

Programmet skal så køre vha. cron en gang om ugen og selv tømme logfilen bagefter.
Avatar billede fixxxer Nybegynder
08. maj 2007 - 15:21 #1
webalizer kan en del af de ting du efterspørger.

http://www.mrunix.net/webalizer/
Avatar billede janpo Nybegynder
08. maj 2007 - 16:36 #2
Og logrotate kan sikkert resten. Hvis det da er en *NIX du bruger.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
08. maj 2007 - 23:02 #3
jeg kigger lige på det :)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
15. oktober 2007 - 15:05 #4
lukker - skriv hvis i vil have pointsne