Avatar billede htmlkongen Novice
07. maj 2007 - 11:27 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Købe Phohoshop

Jeg skal have

Photoshop
Indesign
Illustrator

Dansk helst....

Kan man ikke få det i én pakke? De skal helst være OEM.

Link søges.
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. maj 2007 - 11:31 #1
Du kan få disse og et par til som en pakke kaldet adobe CS (Creative Suite), men jeg tror ikke de fås OEM. kontakt Ravenholm, de kan leverer
Avatar billede passiflora Juniormester
07. maj 2007 - 11:31 #2
Ja de fås i cs pakker ... nu også en 3'er ... men vist kun tilgængelig på engelsk ...

Et link kunne være ... https://store2.adobe.com/cfusion/store/html/index.cfm?store=OLS-DK&
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. maj 2007 - 11:34 #3
Avatar billede cbadk Novice
07. maj 2007 - 11:44 #4
Hvis du gerne vil have det billigst muligt kan du forsøge dba.dk. En søgning på adobe photoshop gav 13 resultater og deriblandt denne annonce:

adobe creative suite 3 premium., Indeholder bl. a. photoshop 10.0 / cs 3, illustrator, indesign, acrobat, og meget mere, inkl manualer, fuld licens, adgang til officielle opdateringer, og meget mere. nypris 7500
Avatar billede cbadk Novice
07. maj 2007 - 11:45 #5
Avatar billede htmlkongen Novice
08. maj 2007 - 09:05 #6
Hvorfor vil folk tabe så mange penge på den pakke? Koster den 7500 for ny?

Ligger den ikke på edbpriser også? Jeg vil nødig bestille den forkerte. Hvad hedder den rigtige "cs" pakke ?
Avatar billede htmlkongen Novice
08. maj 2007 - 12:19 #7
Er det kun til én bruger?
Avatar billede passiflora Juniormester
08. maj 2007 - 13:23 #8
Ja det er for en een bruger licens ...

CS3 er jo så på vej ... den danske vist endnu ikke på banen ... Har du kun brug for ovenstående ... så er en standard pakning nok ...

Måske blliver der nogle cs2 billigt til salg ... også her vil en standard være nok
Avatar billede htmlkongen Novice
09. maj 2007 - 09:01 #9
Tak til alle :)
Avatar billede passiflora Juniormester
09. maj 2007 - 09:05 #10
Velbekom
Avatar billede mr-baluba Nybegynder
11. maj 2007 - 09:00 #11
Hvis man er studerende sparer man ca 80% af prisen.