Avatar billede biskoppen Nybegynder
04. maj 2007 - 11:19 Der er 3 kommentarer

Serveren lader mig download ubegrænset antal filer på samme tid

Jeg har en Apache server som på en eller anden måde overruler den setting som browserne har der gør at kun 2 samtidige downloads fra en server tillades. Klikker man f.eks. på 10 forskellige videoer på denne server går den straks igang med at downloade alle 10... and hvis 1000vis af folk gør det.. Ja, så knækker den sig :)

Hvad kan der være galt?
Avatar billede screem_brille Novice
04. maj 2007 - 11:25 #1
sæt en hastigheds begrænsning på (båndbredde mæssigt.), at IE pr default kun jna hente 2 filer adgangen fra samme server, gælder ikke nødvendigvis for alle andre (og den kan ændres nems, og jeg mindes ikke at FF f.eks har en default grænse på 2 DL pr server)
Avatar billede biskoppen Nybegynder
04. maj 2007 - 11:28 #2
Det har firefox... en båndbredde begrænsning holder ikke... jeg er jo ikke ude på at sætte brugeren tilbage til stenalderen ;)
Avatar billede screem_brille Novice
04. maj 2007 - 11:40 #3
så lav et "script" der undersøger hvor mange filer samme IP henter, og sæt grænsen til 1/2, (det har mange DL sites f.eks megashare, rapidshare og ligende)