Avatar billede woodbase Nybegynder
03. maj 2007 - 10:53 Der er 1 løsning

Setup projects i Visual Studio 2005

Hej!

Er der nogen som har erfaring med anvendelse af custom actions til Setup Projects?

Jeg har en Windows Form, som jeg har oprettet et setup project til. Mit problem består i, at jeg under installationen gerne vil give mulighed for, at man kan indstille forbindelse til databasen.

Det har jeg en anden windows form til, som jeg egentlig gerne ville anvende istedet for de standard user interfaces der er.

Men jeg kan ikke rigtig finde nogle gode links til information om det.

Det eneste jeg pt. er kommet frem til er at sende indhold fra text fields fra installationen til min custom action, men jeg ville godt lave drop down og meget mere. Kan man ikke det?
Avatar billede woodbase Nybegynder
03. juli 2007 - 13:11 #1
Udløbet