Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2007 - 19:44 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Problemer med TDC mail

Hej eksperter.
Når jeg skal hente post, så kommer boksen med "Skriv adgangskoden til netværket" frem. Brugernavn og kodeord er korrekt - hvad sker der?
Jeg kan sagtens logge på mail via mail.tdconline.dk men ikke via Outlook 2003 og Express.

Opgaven 'John Stigers - modtager' rapporterede en fejl (0x8004210A) : 'Der opstod timeout i handlingen, inden der kom svar fra serveren til modtagelse (POP). Hvis du fortsætter med at modtage denne meddelelse, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.  Serveren svarede: -ERR invalid user name or password.'
Avatar billede leif Seniormester
02. maj 2007 - 21:20 #1
Hvad siger TDC ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2007 - 21:34 #2
TDC melder ingen problemer

Men det er faktisk ikke når jeg skal hente - det er når jeg skal sende...
Sorry!!
Avatar billede kabbak Professor
02. maj 2007 - 21:38 #3
Har du TDC som udbyder, altså dem du har forbindelsen hos.

Hvis ikke, så er det altid udbyderens server, du skal bruge til udgående post
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2007 - 21:59 #4
Jeg har TDC som udbyder ja.
Avatar billede kabbak Professor
02. maj 2007 - 22:09 #5
Avatar billede perj Nybegynder
02. maj 2007 - 22:20 #6
Slet mail kontoen og opret igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2007 - 22:29 #7
kabbak du er en guttermand - smid et svar :)

Net support fandt en fejl i opsætningen som den rettede så nu kan jeg igen sende.
Men lur mig om ikke opsætningen er den samme...???
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2007 - 22:34 #8
Men!!!
Outlook Express virker stadig ikke... ???

TDC skriver man kan oprette mailkonto via netsupport, men der nævnes kun Outlook... :(
Avatar billede chrisrj Forsker
02. maj 2007 - 22:37 #9
Du er ikke en eneste med det problem - jeg kan heller ikke sende mails her til aften... :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2007 - 22:54 #10
Det kan jeg nu :)

I begge programmer - net support var bare lang tid om at finde ud af at der var fejl i Express :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2007 - 22:57 #11
Og så er vi tilbage ved start - kan igen ikke sende :(:(:(
Avatar billede mclemens Nybegynder
02. maj 2007 - 23:09 #12
Kan heller ikke sende igennem
tdc, opdagede det kl 19:30.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. maj 2007 - 09:14 #13
Virker igen :)
Avatar billede mclemens Nybegynder
03. maj 2007 - 09:17 #14
Også her :o)
(husk at lukke)
Avatar billede chrisrj Forsker
03. maj 2007 - 14:59 #15
Også min :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. maj 2007 - 20:46 #16
Jeg ghostede maskinen idag, og der burde være fejl i mail opsætningen, men det var der ikke, så TDC var sikkert ved at rette igår - derfor virkede det pludseligt!