Avatar billede skildpadden Nybegynder
02. maj 2007 - 14:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

3 mobil bredbånd

Jeg har kig på 3's mobile bredbånd, er lidt i tvivl om det fungerer ordentligt...

Jeg har hørt en del dårligt om 3, så vil høre om der er nogen her som har erfaringer med det?
Avatar billede jokkejensen Novice
02. maj 2007 - 14:18 #1
en kollega har lige leveret hans tilbage... deres dims virker ikke i vista :)..
Avatar billede leif Seniormester
02. maj 2007 - 14:22 #2
Hvis du bruger Vista ville jeg glemme det lige nu !

Du må ikke betragte det som at du kan skrotte din Bredbåndsforbindelse fra fx. CC, Tele2, TDC eller hvem du nu har igennem.

Det kører stadig på Mobilteknologi og den er ikke 100% stabil, så du vil ikke kunne sidde og spille fx. WoW eller lign.
Avatar billede skildpadden Nybegynder
02. maj 2007 - 14:29 #3
Æv... er der slet ingen gode erfaringer :)

Jeg kører Vista, og jeg regnede med at skrotte den gamle bredbåndsforbindelse... Måske man lige skulle se tiden an...
Avatar billede leif Seniormester
02. maj 2007 - 14:31 #4
Jo, jeg har gode erfaringer, men Vista understøttes ikke ifølge 3

Men igen da det er Mobilteknologi er den forholdsvis følsom overfor Signal udsving
Avatar billede leif Seniormester
02. maj 2007 - 14:32 #5
Jeg har brugt det primært til Web, Mail og lign. aktivitet og kører XP
Avatar billede skildpadden Nybegynder
19. maj 2007 - 07:50 #6
Vil I lave et svar?
Avatar billede skildpadden Nybegynder
19. maj 2007 - 07:50 #7
...og naturligvis, tak for hjælpen :)
Avatar billede leif Seniormester
19. maj 2007 - 09:56 #8
Svar.
Avatar billede leif Seniormester
19. maj 2007 - 10:53 #9
jokkejensen -> Skulle ikke have point ?
Avatar billede hugo321 Praktikant
07. september 2007 - 20:36 #10
Jeg siger kun en ting jeg fik det til at virke og se her http://www.youtube.com/watch?v=T8VI6Q4cmvM