Avatar billede nico86 Nybegynder
30. april 2007 - 18:00 Der er 3 kommentarer

Sikkerhedsopdatering blokerer/ødelægger mine mpeg filer.

Kære eksperter. Håber I kan hjælpe mig. Jeg har lige opdateret mit windows og har i den forbindelse fået en sikkerhedsopdatering med som går ind og blokere/ødelægger visse mpeg filer jeg henter fra hjemmesider. Hvis jeg fx højreklikker og vælger egenskaber på en mpeg fil som ikke kan afspilles, står der nu for neden "Sikkerhed: Denne fil kom fra en anden computer og bliver muligvis blokeret for at hjælpe med til at beskytte din computer." Så kan man vælge "Fjern blokering", men det hjælper ikke noget.

Hvordan kan jeg slå det fra igen?
Avatar billede huset Praktikant
01. maj 2007 - 08:30 #1
Prøv den rette kategori
Avatar billede nico86 Nybegynder
03. maj 2007 - 16:43 #2
Som er?
Avatar billede roenving Novice
03. maj 2007 - 17:05 #3
Vel Styresystemer --> Windows ...

Denne kategori vedrører generelle problemer/spørgsmål om Eksperten og dens funktion !-)