Avatar billede tilbageblik Nybegynder
29. april 2007 - 21:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Heftig skærm-flimmer i WoW

Hej, eksperter.

Jeg er ved at løbe tør for mod og gode ideer... Min bærbare, Asus M6N m. ATI Mobility Radeon 9600, skaber sig tosset, når jeg vil spille World of Warcraft. Jeg har forsøgt mig med snart sagt alle tænkelige grafiske indstillinger for opløsning, fuldskærm/windowed mode, laveste detalje-niveau osv.

Somme tider kan der gå et par minutter, før billedet giver sig til at flimre voldsomt. Når det først er begyndt, tager det gradvist til i løbet af kort tid, og til sidst ender det som regel med, at jeg stirrer på en helt sort skærm. Lukker jeg så spillet med Alt-F4, stopper forstyrrelserne øjeblikkeligt. Der er med andre ord ingen problemer med fremvisning af skærmbilleder i Win XP.

Selve spillet er opdateret/patchet til nyeste version. Det sørger det jo selv for at tjekke...

Min XP Home SP2 er fuldt opdateret.

Lige pt. har jeg ATI's egen driver version 6.14.10.6517 installeret, og den er helt håbløs. Jeg har ligeledes forsøgt mig med den nyeste Omega Driver (version 3.8.330), og den fungerer bedre, men langt fra optimalt og tilfredsstillende.

Er der nogen af jer kloge hoveder, der har forslag?

Det skal lige siges, at jeg fx. sagtens kan spille Counter-Strike Condition Zero på maskinen.

Kyndig og forståelig hjælp vil blive modtaget med stor tak :)
Avatar billede tilbageblik Nybegynder
30. april 2007 - 12:49 #1
Ingen ideer eller forslag..?
Avatar billede tilbageblik Nybegynder
13. november 2013 - 09:22 #2
Lukker selv