Avatar billede ulykken-smed Juniormester
29. april 2007 - 09:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvordan skriver man formler

Hvordan skriver man formler så det ser pænt ud og eventuelt kan kopier det til excel som tekst ,

Mvh Ulykken-smed
Avatar billede hcma Novice
29. april 2007 - 10:30 #1
hed ikke hvordan du kan få det til at se pænt ud, men i word skal du benytte Microsoft Equation.
Indsæt -> Objekt -> og på listen vælger du Microsoft Equation

Hvis du ikke kan finde den ønskede Microsoft Word- eller Microsoft Office-komponent, og installationsprogrammet til Microsoft Windows ikke installerer den automatisk, kan du selv installere komponenten. Hvis du oprindeligt har installeret Word eller Office fra en netværksfilserver eller fra en delt mappe, skal du køre den kopi af installationsprogrammet.

Luk alle programmer.

Klik på knappen Start i Windows, peg på Indstillinger, og klik derefter på Kontrolpanel.

Dobbeltklik på ikonet Tilføj/Fjern programmer .

Benyt en af følgende fremgangsmåder:
Hvis du har installeret Word med Office-installationsprogrammet, skal du klikke på Microsoft Office under fanen Installer/Fjern installation og derefter klikke på Tilføj/Fjern.

Hvis du har installeret Word separat, skal du klikke på Microsoft Word under fanen Installer/Fjern installation og derefter klikke på Tilføj/Fjern.

Følg vejledningen på skærmen.
Avatar billede ulykken-smed Juniormester
29. april 2007 - 10:53 #2
Kanon det var lige hvad jeg søgte . Så lig et svar , kan man ligge det som en værktøjs linge der inde i word .
Avatar billede hcma Novice
29. april 2007 - 11:08 #3
svar
ang. værktøjslinien:  det ved jeg ikke, har ikke prøvet  :o)
Avatar billede hcma Novice
29. april 2007 - 11:08 #4
svar igen  ;o)