Avatar billede daysi-mus Nybegynder
27. april 2007 - 23:46 Der er 5 kommentarer

msn virker men kan ikke få internet sider frem

Hej Experten
jeg skriver til jer da min mor har et problem hendes msn virker men hun kan ikke bruge internettet den skriver hele tiden at siden ikke kan vises hvad kan problemet værre.
venlig Hilsen
Helle
Avatar billede old-faithful Praktikant
28. april 2007 - 01:19 #1
Der kan vel være mange mulige årsager.

Har hun evt. en restriktiv firewall, som lukker af? I givet fald, kan det testes ved *midlertidigt* at slå firewall fra.

Har det virket tidligere og er der ændret på indstillinger siden da?

Har i prøvet at se om en anden browser virker (jeg går ud fra at I bruger Internet Explorer), f.eks. Opera (http://www.opera.com/)?
Avatar billede daysi-mus Nybegynder
28. april 2007 - 17:00 #2
Hej old-faithful
vi har prøvet at slå firewall fra men det hjalp ikke og ja det har virket tidliger ang instillingerne mener vi ikke at der er blevet ændret noget og vi har prøvet andre browser men intet virker det eneste der virker er msn
Venlig Hilsen
Helle
Avatar billede daysi-mus Nybegynder
29. april 2007 - 16:19 #3
Hej
vi har klaret problemet selv,og lukker hermed spørgsmålet. mange tak for hjælpen
Venlig Hilsen
Helle
Avatar billede old-faithful Praktikant
29. april 2007 - 17:45 #4
Ok. Bare af interesse, hvad var løsningen? Det kan være at I kan hjælpe andre der skulle komme i samme situation.
Avatar billede daysi-mus Nybegynder
29. april 2007 - 18:43 #5
Hej
vi prøvede at installerede routeren igen og det hjalp så jeg håber jeg har lukket spørgsmålet rigtigt
Venlig Hilsen
Helle