Avatar billede mokla Nybegynder
26. april 2007 - 15:57 Der er 2 kommentarer

Freelance grafik til web-løsninger søges

Hej,

Jeg søger en grafiker, som kan arbejde freelance. Du vil skulle lave grafik til vores egne web-løsninger. Vi driver 4 forskellige websites.

Krav:
- min. 3 års erfaringer som grafiker til web-løsninger.
- Udarbejdelse af layout til hjemmesider. Du skal blot levere PSD-filer. Vi sørger selv for at slice grafikken og sætte HTML'en op.
- Udarbejdelse af grafiske ikoner og illustrationer.
- Udarbejdelse af Flash-banners og animationer.
- Gerne erfaringer med opsætning af tryksager.

Kan tilbyde op til 10 timers arbejde om ugen, og det vil være optimalt, hvis du er bosat i Nordjylland.

Angiv referencer!
Avatar billede nwt Nybegynder
26. april 2007 - 19:19 #1
Jeg er ikke bosat i Jylland, men har 11 års erfaring i grafisk design. Jeg arbejder i de nyeste adobe-programmer, og har lavet flere hjemmesider/intranetsider gennem de sidste par år. Har selv udviklet webshop med pbs-løsning. Har desuden lavet application-ikoner til programmer der bruges i avisbranchen. Jeg arbejder selvstændigt i min fritid, og har pt. 5 mere eller mindre faste kunder.
Giv mig en mailadresse, hvis du vil have tilsendt eksempler eller se referencer. Jeg kan ikke arbejde onsdag og torsdag aften og heller ikke tirsdag i dagtimerne.
Avatar billede mokla Nybegynder
27. april 2007 - 12:03 #2
Du kan sende dine referencer til fessor9000@gmail.com

Så skal jeg nok komme med en tilbagemelding.