Avatar billede c-sharp Nybegynder
26. april 2007 - 13:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problem med komma og punktum i forbindelse med Import af Excel

Jeg importere data fra et Excel regneark, mit problem er at når mit site afvikles på en server der er sat op til Engelsk bliver tal formateret til engelsk (kommatal og tusindtal seperator). Køre det på en dansk server virker det fint.

Hvordan kan jeg få den til at vise tallene efter danskstandard?
Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
26. april 2007 - 14:07 #1
Du kan vel angive hvilken culture setting der skal anvendes på formateringen..
Avatar billede c-sharp Nybegynder
26. april 2007 - 15:10 #2
Hej Mikkel

Hvor skal jeg gør det? på mit dataset?
Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
26. april 2007 - 15:42 #3
Jeg har primært brugt cultureinfo når jeg parsede variabler, har ingen erfaring med det i forbindelse med datasets desværre, der må du prøve dig lidt frem.
Avatar billede c-sharp Nybegynder
27. april 2007 - 08:56 #4
Selv om mit dataset er sat til da-DK skriver den stadig komma som tusinddel seperator og punktum som kommaseperator.

Andre idé'er??
Avatar billede c-sharp Nybegynder
03. maj 2007 - 13:44 #5
Jeg lukker igen.
Avatar billede c-sharp Nybegynder
03. maj 2007 - 13:44 #6
svar