Avatar billede clausdam Nybegynder
21. april 2007 - 18:24 Der er 2 kommentarer

Kan ikke åbne dokumenter fra skrivebord eller mapper

Jeg har et ret irriterende problem.

Efter opdateringen fra xp til Vista kan jeg ikke åbne mine dokumenter gennem mappen dokumenter eller direkte fra skrivebordet. Heller ikke gennem "min computer" eller stifinder kan det lade sig gøre.
Derimod kan det sagtens lade sig gøre, hvis jeg åbner word, og så åbner filerne.

I fejlmeddelelsen står der, at stien er forkert. Selvom den er rigtigt skrevet.

Nogen der kender et svar på dette problem?
Avatar billede jacla Nybegynder
22. april 2007 - 07:53 #1
prøv at gendanne mappeindstillingerne i kontrolpanelet.

evt F8 under opstart - sidst kendt fungerende konfiguration.

vh jacla
Avatar billede clausdam Nybegynder
22. april 2007 - 20:04 #2
Tak for svaret. Løsning var at genindstallere officepakken, så fungerede alt som tidligere.

Vil gerne give dig point alligevel, så send bare et spørgsmål

Claus