Avatar billede jenslyn_s Nybegynder
18. april 2007 - 16:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Plesk - IP pool. Exclusive eller shared?

Min host har oprettet en server til mig med Plesk. IP'en er oprettet som eksklusiv, hvilket jo gør at jeg ikke kan dele den mellem flere clients... Er der noget i vejen for at jeg ændrer denne IP til shared? Har det nogen egentlig betydning?

Synes blot det kunne være praktisk at oprette klienter for vores kunder som ofter har mere end ét domæne hosted hos os.
Avatar billede langbein Nybegynder
18. april 2007 - 16:25 #1
Vet nokså lite om Plesk, men googlet fram denne:
http://forums.serverbeach.com/archive/index.php/t-2375.html

Har ingen ide om det kan være knyttet risiko til metoden.
Avatar billede jenslyn_s Nybegynder
19. april 2007 - 13:04 #2
Har fundet ud af at det ikke har nogen betydning hvorvidt det er shared ell. exclusive.

Langbein; Tak for linket, dog var det ikke fordi jeg havde problemer med at ændre det.